Stan

Förmiddagen ägnade jag åt att träna inför morgondagens redovisning.
Det känns som att det kommer gå bra imorgon, jag kan det mesta
rätt så flytande. Men sedan när jag väl ska redovisa imorgon lär det
inte gå lika bra, det brukar bli så i alla fall.. ;p

Vid 13-tiden åkte jag och älsklingen in till stan efter att städningen var
avklarad. Han uträttade ett ärende och jag köpte en bok till det nya
momentet. Så nu är alla böcker fixade vilket känns skönt, slipper tänka
på det nå mer.  :) Var runt på andra affärer också för att kika runt,
men där blev det inga köp.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0