Stan



Vid 12-tiden åkte jag och älsklingen in till centrum för att besöka
några affärer. Jag trodde att vi skulle vara ensamma i stan (nästan
i alla fall) men det var helt tvärtom. Galet mycket folk! Så det var
inte bara vi som spenderade vår påskafton på stan. När vi lessnade
på att titta runt i affärer gick vi till parken vid stadskyrkan. Satt där
en stund innan vi gick en kortare tur på strandpromenaden.
Efter vårt lilla stadsbesök åkte vi ut till Ersboda för att besöka
Biltema och Plantagen. Så nu är en blomlåda till balkongen inhandlad,
nu gäller det bara att hitta några fina och lättskötta blommor.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0