Söndag

Även denna dag bjuder på solsken, inte helt fel! Hela påsken har det
varit fint väder med solsken och många, många plusgrader. Jag har
inga vårkänslor utan det är riktiga sommarkänslor istället. ;p



Frukosten befinner sig i magen så nu hade jag tänkt sätta mig ute
på balkongen en stund. När älsklingen vaknar ska vi måla, måste
passa på innan solen försvinner från balkongen. Det känns riktigt
skönt att inte behöva ägna denna söndag till tvättning utan istället
kan jag göra andra saker.  :) Dock måste jag försöka läsa litegrann
i litteraturen, men det blir senare under dagen. Nu ska jag ut i
solen!  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0