Sol

Jag har spenderat några timmar av denna dag på balkongen
tillsammans med Sökord-tidningen. Att sitta ute på morgonen
och äta frukost samtidigt som man hör fåglarna kvittra var
riktigt mysigt. Det är inte varje år som jag sitter ute i shorts
och linne när det är aprilmånad. Men redan imorse var det
varmt, så det gick alldeles utmärkt. Efter några timmar på
balkongen har jag fått lite färg på armarna och bröstet,
men mina planer är att bättra på det imorgon.  :)

Denna dag har jag även hunnit med en 60 minuters promenad,
samt ett stopp på Coop för att köpa glass. Med andra ord har jag
haft riktiga sommarkänslor denna dag.  :) Tror inte det blir sämre
precis när kvällen bjuder på jordgubbar, hihi.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

okeej, men har inte de pengarna ;D å de är typ dyra att äga :P

2011-04-22 @ 16:21:50
URL: http://mariekrook.blogg.se/
Postat av: rosanne

Yes kommer nog bli skit bra!

2011-04-22 @ 23:00:47
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0