Skatteverket

Jag börjar nästan bli lite nervös.. För flera veckor sedan läste jag på
både bloggar och Facebook att folk hade fått sin deklaration från
Skatteverket. Mamma och de övriga i min släkt har också fått
deklarationen för längesedan, men inte jag.



När får jag min egentligen? ;o Det är ju i början av maj som
deklarationen ska vara inskickad, och jag har inte ännu fått den.
Fast jag kanske inte får något detta år? ;s  Borde nog ringa till
Skatteverket och kolla upp det någon dag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du E-legitimation? Med den kan du ju gå in på skatteverket och kolla uppgifter och skicka in deklarationen...

2011-04-17 @ 09:10:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0