Schema


Som jag skrev i förgående inlägg så vaknade jag redan 06.30.
Om sex timmar (!) ska jag träffa basgruppen, så jag har många timmar
kvar här hemma. Får väl se vad jag hittar på, det kommer sluta med
att tiden rusar iväg i alla fall - det blir alltid så.

14.00 ska jag träffa min nya basgrupp (ja, vi har bytt basgrupper igen).
Detta är tredje basgruppsbytet, och jag hoppas att det är en bra grupp.
Alla verkar vara rätt effektiva och det verkar som att man måste vara
det på detta moment med tanke på hur mycket uppgifter det är.
Så vi ska träffas och prata litegrann vid 14-tiden. En timme senare
har vi något som heter metodövning. Vet inte riktigt vad vi ska göra,
men antagligen träna på den juridiska metoden. Finns några uppgifter
i kompendiet som man tydligen ska lösa under den lektionen tillsammans
med sin basgrupp. Slutar först 17.00 idag, men får tänka positivt:
att jag är "ledig" resten av veckan. Har ingen mer schemalagd tid förrän
nästa tisdag, så det blir ett påsklov även fast jag kommer ha saker att göra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0