Schema

 

08.15 är det dags för en redovisning, och jag är galet nervös. Har aldrig
tyckt om att redovisa, men under höstterminen gick det hyffsat lätt och
nervositeten var inte alls lika hemsk. Inte så konstigt kanske med tanke
på att vi hade massa redovisningar då? Nu har det inte varit redovisning
sedan januari, så nervositeten är lite större idag. ;p

 

Min basgrupp ska prata om utsatta barn, och mitt delproblem handlar
om mobbning. När jag har tränat här hemma på min del kan jag allting
rätt så bra, men det brukar bli helt tvärtom på själva redovisningen.
Nå ja, det får gå som det går. Skönt att det är sista dagen på detta moment.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0