Schema

 

09.15 ska jag träffa basgruppen på universitetet. Ska bli spännande att
höra hur det har gått för dem med deras delar till arbetet. Idag är det
tänkt att vi ska skriva sista saken till fördjupningsarbetet, nämligen
konsekvensanalys. Riktigt vad som ska stå där vet jag inte men
förhoppningsvis vet någon annan i basgruppen det, haha.  :) Sedan ska
vi finslipa vårt övergripande problem, vi slängde bara ihop lite text
sist så.. ;p Förhoppningsvis är vi klara vid lunchtid, men det borde inte
ta lång tid att skriva en sida plus göra finslipning.  ;p

 

Väl hemma kommer jag fortsätta med skolarbete, träna litegrann inför
redovisningen som är på torsdag. Det känns som att jag kan redovisningen
ändå hyffsat, om inte annat får jag ju läsa från pappret. ;)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0