Sångfågel

Jag tycker att jag har hunnit med en hel del under de timmar som
jag har varit vaken. Klev upp redan 08.30 efter att ha försökt
somna om ett x-antal gånger. Det var ingen idé att ligga kvar
eftersom jag inte lyckades somna om, så lika bra att kliva upp.
Har sedan fått i mig frukost, duschat och bytt piercingar.
Det var på tiden, hihi. Ett år och fyra månader sedan jag gjorde
ena piercingen, och fyra månader sedan jag gjorde den andra,
så det var dags att byta. Måste dock köpa lite mindre örhängen
till hålen, det ser finare ut då.  :)



Har ägnat nästan en timme åt att sjunga karaoke också.
En riktig sångfågel som var i vardagsrummet kan jag säga,
hihi. Nu får vi se vad som händer, om sångfågeln fortsätter sjunga
eller om det blir att göra något annat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo de blir bara engelska b i nuläget iaf, hade ett "testprov" i fredags som tog 2 timmar. men de gick rätt så bra, de vill ju se vad jag kan å inte :P

2011-04-17 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0