Rastlös

Det är ingen höjdare att börja först 15.15.. Visserligen ska jag träffa
den nya basgruppen före, men det är bara en timme tidigare.
Jag är grymt rastlös just nu, haha. Känns som att jag har hunnit med
allting som ska hinnas med, och att jag nu bara väntar på att åka
till universitetet.

Förmiddagen har jag spenderat framför datorn och kikat runt på
diverse olika hemsidor. Passade även på att duscha, vart nästan
lite chockad när jag klev ur duschen och klockan var bara 08.30.
Haha, så morgonpigg som jag har varit idag skulle man alltid vara.  :)
Våra bästa år har jag också hunnit se samt fixat och donat här hemma.
Dessutom passade jag på att läsa lite juridik på morgonsidan, inte varje
morgon klockan 09.00 som jag läser litteratur. ;p

Nej nu ska jag fixa det sista, överföra lite musik och sånt där
innan det är dags att traska iväg mot bussen. Dagen går verkligen
sakta..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0