Påskafton

Igår var det alltså påskafton, ingenting märkvärdigt för min del -
jag brukar inte fira påsk särskilt mycket. Jag är inget fan av
varken julmat eller påskmat, så i år skippade jag och älsklingen
påskmaten och vi överlevde. ;)



Påskaftonsmorgonen började med frukost ute på balkongen, mysigt.
Satt kvar på balkongen i någon timme och lyssnade på Rix FM
samt löste lite Sökord. Vid 12-tiden åkte vi in till stan för att besöka
några affärer, stadsturen avslutade vi i parken vid stadskyrkan. :)
När vi kom hem igen blev det att starta grillen, så gårdagens middag
blev grillad flintastek, strips, sallad och vitlöksdressing. Sååå mycket
godare än påskmat.  :) Kvällen bjöd på lite filmer, bland annat sista
Varg Veum-filmen. Men vi passade också på att spela lite Skip-bo
samt mumsade i oss lite godis från våra påskägg.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0