Onsdag

Igår kom jag hem först vid 16-tiden från universitetet, och ändå blev vi
inte klara med fördjupningsarbetet. Min del är helt klar, men några var
inte riktigt klara ännu. Så på torsdagmorgon innan redovisningen ska vi
sätta ihop arbetet. Igår lyckades vi göra klart konsekvensanalysen och
finslipa på den andra gemensamma texten.



Denna onsdag är jag ledig, skönt. Fast hur mycket ledighet det blir
återstår att se.. Jag ska snart träna en gång på min del till redovisningen,
sedan hade jag tänkt se Våra bästa år. Måste nog in till stan idag
eftersom älsklingen måste uträtta några ärenden. Får se vilken tid det blir.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0