Nytt moment

Idag började det nya momentet som nästan alla har gruvat sig inför.
Juridiken är igång, och det var en riktigt bra föreläsning idag om
allmän rättslära. Men det var kanske för att jag kände igen det mesta.
Allt som hade med regering, riksdag, grundlagar och sånt där att göra
gick vi igenom på förra momentet.



Så juridikmomentet började bra i alla fall, vilket känns skönt. :)
Dock är jag lite orolig inför alla lagar och förordningar som ska in
i huvudet, haha. Att sedan ha tenta på allt detta känns inte heller särskilt
bra. Många har sagt att det här är det tyngsta momentet under
utbildningen, får väl se om det stämmer.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

haha aldrig ;>

2011-04-15 @ 19:45:29
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0