Måndag

Måndagmorgon och jag vaknade upp hemma hos mamma. Det är inte ofta
som jag är här under veckorna. Men nu är jag ledig framtill nästa måndag,
vilket känns jätteskönt. Jag hann skriva färdigt fördjupningsarbetet innan
jag åkte till norrbotten, så därför ids jag inte gå på handledningarna som
är denna vecka. De är två handledningar och de är 30 minuter, mer än
så är det inte. Känns onödigt att åka hem och gå på dem eftersom jag
redan är klar.  Dessutom är de ju frivilliga.  :)



Så jag njuter av ledigheten en vecka till, inte helt fel. Det är inte så
dumt att göra klart arbeten så snabbt som möjligt.  Det lönar sig
alltid i slutändan. ;) Men koppla av helt från skolan går inte, jag måste
kontakta studentexpeditionen idag för att höra om hemtentan som skrevs
under förra momentet. Förhoppnnigsvis är jag och Kajsa godkända på
den.  Spännande.. :) Så enda saken som är inplanerat idag är alltså
att ringa ett telefonsamtal. Resten av dagen ska jag ta det lugnt och njuta
av ledigheten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0