Måndag

Jag hade tänkt inleda inlägget med "En ny vecka väntar och förhoppningsvis
blir det en rolig sådan". Men det känns konstigt att skriva att en ny vecka
börjar eftersom det är som en söndag idag. Det känns som att veckan
inte är slut ännu, haha. ;p  Men ska jag vara korrekt så är det en ny vecka
- det är ju måndag.

Denna vecka kommer bjuda på några ynka skoltimmar för min del,
medan älsklingen kommer arbeta heltid på jobbet.  :) Skönt att vi kommer
vara hemma tillsammans under kvällarna denna vecka i alla fall.
Så småningom kommer han att jobba kväll/natt också, och då blir det
verkligen skift för oss. När jag kommer hem från universitetet åker han
iväg och jobbar. ;p  Fast jag är van vid det, så var det ju när han jobbade
på Banverket i Kalix. Förutom skola och jobb så får vi finbesök denna vecka.
På torsdag kommer mamma och min kusins barn för att hälsa på här över
valborgshelgen.  :) Så detta är en vecka som jag ser framemot lite
extra mycket.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0