Lagboken

Idag börjar vårt första juridikmoment under utbildningen. Det är en kurs
som heter "Rätten i socialt arbete" som är på 10 hp, så den håller på framtill
sommarlovet.

 

Så från och med idag ska jag bära runt på denna lagbok, varje skoldag..
Det kommer bli tungt i väskan och det är inte mycket utöver lagboken
som rymms, haha. Kommer bli problem de dagar man ska ha med matlåda. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Haha roligt! :) Jo har påsklov ändå till valborg jag! Åker den 23 till fjällen och är där en vecka och skolan börjar ju på tisdag den 26 igen så jag har långledigt ;)

2011-04-15 @ 15:14:11
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0