Hårfärg

Idag har det äntligen blivit av! Jag har länge funderat på att färga håret
eftersom färgen + slingorna som jag hade sist försvann under hösten.
Sagt och gjort, igår köpte jag hårfärg när vi var på Coop och ikväll
färgade mamma mitt hår.



Hur resultatet blev kan jag inte riktigt säga eftersom håret fortfarande
är lite blött. Jag använde färgen "Dark chili chocolate" från Schwarzkopf,
och det ser då helt okej ut. Som vanligt är jag lite missnöjd eftersom det
inte blev så rött som jag ville. När jag står under hallbelysningen ser
man att det är rött, men inte lika mycket annars. Verkar som att jag
måste använda en hårfärg som är illröd för att det ska synas så mycket
som jag skulle vilja.. ;p  Det är nackdelen med att ha så pass mörkt hår.
Men lite färgskillnad blev det i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0