Fredagsmys

Denna fredag har varit något utöver det extra. Fredagar är alltid bra,
men idag har varit den bästa fredagen på länge trots att drivrutin-cd:n
gick sönder imorse. Vi har spenderat större delen av dagen utomhus
då jag och Wilma först satt ute på balkongen under morgonsidan.
Vi hade tjejmys och målade naglarna samt flätade håret. Sedan gick vi
till lekparken som ligger längre ned på vår gata medan vi väntade på
att älsklingen skulle komma hem från jobbet. Vid 13-tiden gick vi till
Tropikhuset för att titta på alla ormar, spindlar, ödlor och apor.
Sdan åkte vi in till stan för att besöka några affärer, och jag kan säga
att jag kom hem med flera påsar. Visar bilder i ett annat inlägg.



Nu under kvällen har vi duschat och badat badkar, och nu är det
dags för det traditionella fredagsmyset.  :) Ikväll är det ugnsstekta
äpplen och marsansås som gäller för oss. Inte helt fel!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Barbro Norberg

Hej!

Vad trevligt ni haft idag o så skönt det är att ha fredagsmys med mor o älskling. Imorgon blir jag mormor på riktigt. Då kommer Sara o Anders hem från Bangkok med en pojke på 1 år o 8 mån. De har köat i 6 år för adoption. Du må tro vi tycker det är roligt. Har inte sagt det åt nån annan än Kjell o Anita då Sara vill vara säker på att deras dröm går i uppfyllelse. De sitter på planet nu. Skriv inte nåt grattis på FB för hon har inte sagt åt nån mer än åt vår fam o Anders fam.

2011-04-29 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0