Fredag

Gårdagens uppdatering var ingen höjdare precis, jag hade fullt upp
från morgon till kväll. Juridikseminariumet om avtal och fullmakt var
helt okej, jag överlevde ju. Sedan var det en basgruppsträff på två timmar
och då arbetade vi med en seminarieuppgift till nästa vecka.
På eftermiddagen kom mamma och Wilma hit till Umeå, så hade fullt
upp. Spenderade närmare två timmar på Coop Forum för att handla, haha.



Denna fredag bjuder på ledighet för min del, skönt! Älsklingen jobbar
till klockan 12.00 idag, så vi andra ska besöka en lekpark framtills dess.
Sedan ska vi på Tropikhuset och därefter blir det en runda på stan.
Jag tror det blir en bra fredag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0