Fredag

Denna morgon hade inte kunnat börja bättre, det skulle vara
svårslaget. Vaknade redan vid 08.30-tiden och var jättepigg,
kanske inte så konstigt eftersom jag somnade redan vid 23-tiden.
Till och med älsklingen klev upp före 09, och det är inte vanligt
kan jag säga. ;p Gick direkt ned till förrådet för att hämta våra
balkongmöbler och någon minut senare var de monterade.

Så frukosten som bestod av vitlöksbaguette och te intogs
på balkongen i strålande solsken. Vi åt frukost kring 09.30-tiden
och då visade termometern +19 grader i solen, så kallt var det inte. :)
Det var riktigt skönt att kunna äta frukost utomhus i endast
linne och shorts. Riktiga sommarkänslor! :) Nu ska jag återgå
till solandet, tänkte bara uppdatera om vilket härligt väder det är.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0