Torsdag

Igårkväll tittade vi på Idol och efter det visades Resident evil.
Jag tänkte ta hjälp av mina läsare nu angående en sång i gårdagens
avsnitt av Idol. Vad heter låten som tjejen med de fastopererade
käkarna sjöng?
Tacksam för hjälp.

Nu ska jag ta tag i kommentarerna och sedan försöka kika in på
mejlen, Facebook och Gratisbio innan det är dags att åka mot universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ju inte svårare än att kolla upp det på hemsidan?



http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1767836

2010-09-16 @ 07:17:31
Postat av: Sofia

Stewie Wonder - Master Blaster står det på ab (har inte kollat på idol, så jag vet inte om det stämmer!).

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7791935.ab

2010-09-16 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0