Stressigt

Idag har det varit en stressig söndag, den har gått galet snabbt dessutom.
På morgonkvisten gick jag och älsklingen till vallokalen för att rösta,
så nu får vi hoppas på det bästa. Sedan har jag sprungit ner i tvättstugan
ett antal gånger samtidigt som jag har pluggat. Under eftermiddagen åkte
vi till Ersboda för att göra ett besök på Jula och Willys innan jag skulle
till universitetet.

Nu är jag hemma igen, skönt. Ska sätta mig ner i soffan och bara
ta det lugnt i två timmar innan det är dags att sova.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0