Storhandla

Middagen är avklarad för denna dag också, det blev en sen middag
eftersom jag slutade sent. Har precis smält maten litegrann, haha,
och nu ska vi iväg ut på vägarna. Vi ska till Strömpilen och veckohandla
på Ica Maxi. Jag vill inte ens veta hur mycket folk det kommer vara där
när det är fredag eftermiddag. Bilköerna brukar vara flera kilometer
långa och då ljuger jag inte.



När vi kommer hem ska jag ta tag i studentlitteraturen och läsa
några sidor. Förhoppningsvis hittar jag någonting till nästa vecka.
Sedan vid 21-tiden ska jag göra helg, om inte tidigare också.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0