Söndag



Igårkväll spenderade vi några timmar på Haga tillsammans med Matthias
och Alexandra. Vi körde en spelkväll och det var riktigt roligt! :)
Först spelade vi Med andra ord - ett måste när det handlar om sällskaps-
spel. Sedan spelade vi Texas hold'em, roulette, keno och trav (de fyra
spelen var i samma spel). Det var lite klurigare men efter att ha läst
spelreglerna ett par gånger så förstod vi, haha.  :) Sist ut var Guitar
Hero och där förlorade jag stort. Att spela Guitar Hero har aldrig
varit min starka sida om man säger så.

Idag klev jag upp före 09.00, och genast blev jag effektiv. Frukosten
är uppäten, jag har sett på tv och nu är tvätten också sorterad. Härligt.
Här går det undan! Undra om jag fortsätter vara lika effektiv hela dagen?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0