Seskis

Nu befinner jag mig på Seskis hos mamma, kom hit för drygt två
timmar sedan. Det är verkligen full rulle denna helg, haha.


Mamma och moster har åkt iväg till Haparanda för att gå på en konsert
- Lasse Berghagen, haha. Så jag har lite ensamtid tillsammans med
katten, mysigt. Jag ska kika in på Facebook och Gratisbio innan
jag sätter igång med pluggandet. Känner att jag verkligen behöver
läsa föreläsnings-anteckningar, så litegrann ska jag försöka avverka
ikväll. Men jag är galet trött, så jag har inga stora förväntningar
att något ska fastna. Det brukar inte fastna i hjärnan när jag är trött.
Får väl helt enkelt plugga under morgondagens bilresa, den är
ju trots allt fyra timmar lång.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja du får testa det nångång! :) Jag åt cookie dough sist jag åt ben & jerry men den var ingen hit, den smakar ju bara socker.

2010-09-25 @ 17:14:18
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0