Schema

 

Hela denna vecka börjar jag 09.15, skönt. Det är en lagom tid tycker jag -
inte för tidigt och inte för sent.  :) Dagen börjar med någon föreläsning
om forskningsprocessen. Det låter inte intressant, men det är lika bra
att man närvarar för det är galet mycket akademiska ord som används,
och det akademiska språket måste vi lära oss. Efter lunch ska vi i
basgruppen träffas och arbeta någon timme. Sammanfatta två engelska
artiklar tillsammans och sedan ska vi säkerligen läsa fler artiklar.
Galet mycket att göra.. Hoppas vi hinner börja med rapporten (papret)
denna vecka i alla fall.   :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0