Schema

 

Idag är det inte heller någon föreläsning eller liknande, skönt. Men jag ska
ändå åka iväg till universitetet och där ska jag stanna några timmar.
09.00 ska basgruppen träffas och fortsätta arbeta med grupparbetet.
Det vi har planerat in än så länge är att sammanfatta två artiklar och
sedan fortsätta arbetet. Vet ej om vi ska läsa några nya artiklar,
men någonting ska bli gjort i alla fall. Det är bara tretton dagar kvar
tills arbetet ska vara inlämnat. Man fick galet lite tid på sig till en
stor uppgift.. Men vi ska klara det, gäller bara att kämpa.  :)

 

Jag tror att vi avbryter arbetet vid 15-tiden, då ska jag hoppa på
bussen och åka hem. Förhoppningsvis har mamma och mommo redan
kommit hit när jag kommer hem. Annars är det bara att vänta.. :)
Hoppas detta blir en rolig helg, men det tror jag absolut. Jag har höga
förväntningar om man säger så.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den finns just bredvid busstationen i Umeå :)

2010-09-10 @ 08:39:00
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0