Schema


Dagens schema är kort och gott. Halva klassen (Grupp 1) ska samlas
vid Lindellhallen kring 08-tiden, och åka iväg på internat. Vi ska till
något ställe som heter Tavelsjö. Har inte en susning om vart det ligger,
men garanterat ute på vischan.  ;p

Jag tror vi kommer få en rolig dag tillsammans, och vi kommer lära
känna varandra ännu mer. Det kommer vara en dag full av aktiviteter,
och det roligaste av allt - alla basgrupper har ett område som man
ansvarar för. Min grupp ska ansvara för fikat både idag och imorgon.
Ska bli spännande att se vad det är för middag.. Jag hoppas
självklart på tacos, men det återstår att se.   :)

Imorgon vid 17-tiden beräknas det att vi är hemma igen. Så det blir
lite av ett snabb-läger, 1 ½ dygn. Nu kör vi! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Erika

Skoj med läger :)



sv: Men vad nice. Darin är ju så otroligt bra :D

2010-09-07 @ 17:30:46
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Okej,jag har varit i skolan!:)<3

2010-09-07 @ 18:45:20
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0