Schema

Det är inte ofta jag börjar 08.00, men idag är en sådan dag.. Det känns
lite småjobbigt, men jag överlever nog. Tiden brukar ändå rusa iväg
när man befinner sig på universitetet.

 

Morgonen börjar med en föreläsning angående kommunikation.
Hoppas man förstår litegrann i alla fall, hehe. Direkt efter föreläsningen
ska jag träffa basgruppen och så ska vi arbeta med skrivandet i någon
timme. Någonstans ska vi väl lyckas klämma in en lunch också,
förhoppningsvis. Lär spendera större delen av dagen på universitetet -
framåt 16-tiden i alla fall.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det var roligt, haha..

2010-09-20 @ 12:10:57
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja Panic Room var mycket bra :)

2010-09-20 @ 18:33:53
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0