Schema

 

Som jag nämde i förra inlägget så ska jag träffa basgruppen idag igen.
Vi ska påbörja skrivningen av rapporten/papret, äntligen. Jag hoppas,
och tror, att vi hinner skriva två delar i alla fall. Inledningen och tillväga-
gångssättet borde inte vara så svårt att skriva. Sedan på måndag ska
vi skriva ännu mer så fingrarna glöder.

 

När "arbetsdagen" är över ska jag hem och göra ingenting.
Jag ska försöka vila så mycket det går, fast jag måste kika i
studentlitteraturen också. Ska försöka göra som alltid - plugga
på morgonen/dagen, och på kvällen är jag ledig. :) Nu vill jag
bli frisk..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

sv; okeey, samma! häner i helgen?

2010-09-17 @ 10:22:46
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha ja..Äsch jag har vetat länge vad jag skarösta poå. Jag och C har alltid tyckt likadant så då blir det ju samma parti :)

2010-09-17 @ 12:52:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0