Rundvik

Vi har precis fått i oss smörgåstårta, mumsigt värre! :) Det är inte
så dumt att fylla år, hihi.  Fast det är ju ännu några dagar kvar tills
jag fyller år, men vi firar i förväg.  :)



Snart ska jag sminka mig litegrann och sedan ska vi åka iväg mot
Rundvik. Det är någonstans utanför Umeå, så pass mycket vet jag.  ;p
Vi ska och hälsa på mammas kusin där, hon fyller visst år idag.
Även där skulle det bjudas på smörgåstårta, så denna dag kommer
vi få leva på smörgåstårta.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandie

Gott med smörgåstårta!!!!

2010-09-11 @ 16:22:04
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0