Packning

Jag har tillbringat hela kvällen tillsammans med en massa föreläsnings-
anteckningar. Sedan har jag läst ett dokument från Cambro samt
skrivit ned viktiga saker. Litegrann har fastnat i huvudet i  alla fall,
det sitter då kvar än så länge.  :)



Just nu kikar jag på Kniven mot strupen och när det är slut ska
jag börja packa. Imorgon åker vi till norrbotten över helgen,
så det är bäst att packa ikväll eftersom jag inte lär hinna imorgon.
Efter packningen är det godnatt för min del, jag känner mig helt slut.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: MADDES

Sov gott!

2010-09-23 @ 21:53:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0