Onsdag

Igårkväll skippade jag nollningen, jag var alldeles för trött för att
delta. Sedan har min hosta blivit värre, och värre skulle den bli ifall
jag hade deltagit i regnet. Istället för att vara på nollningen läste
jag igenom ett kapitel i en av böckerna som vi ska använda
under moment A. Vi ska på internat nästa vecka och tills dess ska
vi ha läst ett antal sidor i boken. Så jag ägnade kvällen åt att läsa.
Svåra ord var det gott om.. Jag börjar undra hur det ska gå på
tentorna, usch. Svåra ord och förklaringar så jag började nästan
ångra mitt progamval. Men jag ska kämpa på!



Natten ska vi inte ens tala om, den var hemsk. Jag tänkte att
jag får åtta timmars sömn (22-06) men så blev det inte.
Vår granne nedanför gillar visst att festa mitt i veckan, så de har
spelat musik, och pratat alldeles för högt. De håller fortfarande (!)
på.. Helt sjukt.  ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så fina drinakr :D

Sv: tufft att gå så långa dagar -.-

Ha en härlig 1-september-dag & bra start på hösten!

2010-09-01 @ 10:02:26
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0