Onsdag

Det var en riktigt bra födelsedag igår, hihi.  :) Älsklingen lagade tacos till
middag, och under kvällen gjorde vi en tårta tillsammans. Matthias och
Alexandra var förbi en stund och hälsade på. Av dem fick jag en bok
som kommer behövas under moment B, så det var en nyttig present.  :)

(Vi gjorde vår klassiska maräng-tårta igår)



Idag ska jag vara under universitetets tak hela dagen. 09.00 ska jag
möta upp de andra från basgruppen och så ska vi försöka arbeta litegrann.
Förhoppningsvis får vi någonting gjort denna dag eftersom vi hade planer
på att arbeta framåt 15-tiden. Jag börjar känna mig stressad.. Arbetet
ska vara inlämnat om åtta dagar, och vi har inte ännu börjat skriva
rapporten.  ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0