Mecenat

 

Alldeles nyss fick jag hem min kårlegitimation, hihi. Det var ganska
snyggt också, över förväntan. Jag trodde att det skulle se ut som CSN-
kortet (gult och fult), men det var ju snyggt. Byggnaden/byggnaderna
på bilden är det huset som jag spenderar mest tid i. Det är samhälls-
vetarhuset samt Lindellhallen och Universitetsbiblioteket.  :)

 

Nu ska jag utnyttja kortet så gott det går, och få härliga rabatter.
Det är inte som när man bodde i Kalix, där fanns det aldrig några
rabatter. Här i Umeå fanns det en hel del bra som jag definitivt
ska utnyttja.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh gud! Men det kommer nog gå jättebra :)

2010-09-10 @ 14:14:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0