Måndag

Då var det återigen måndag, ännu en ny vecka med nya utmaningar.
Denna vecka kommer bli lite av en utmaning, vi ska nämligen börja med
basgruppsarbetet. Ingen av oss (vad jag vet i alla fall) har gjort något
sådant arbete förut. Men vi får hoppas att det går bra.  :)

Idag blir det en lång skoldag, 08.00 - 17.00. Detta betyder att jag
är hemma vid 18-tiden eftersom bussen går 17.30. Men förhoppningsvis
får vi sluta lite tidigare, så hinner jag hem med en tidigare buss.  :)
Jag har redan planerat kvällen - jag ska ta det lugnt och sedan lägga
mig tidigt för att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0