Lördag

Jisses, jag var helt slut igårkväll efter en vecka på universitetet.
Jag somnade redan efter 22-tiden, men det var skönt.
Då vaknade jag vid 09-tiden och var utvilad.  :)

Dagens planer är att läsa lite i studentlitteraturen som hör till moment A.
Jag ska försöka hitta någonting som har med genus/kön att göra,
och det är inte lätt. Igår hittade jag ingenting i boken som jag läste,
det enda som hade något med kön att göra var att det är fler kvinnor
än män som väljer socionomutbildningen. Så jag ska försöka hitta
någonting idag i böckerna.

(Min del av presentkortet)



Sedan är jag sugen att åka till H&M och handla lite kläder, hihi.
Fick presentkort igår från Gratisbio på 250 kronor. Men jag har lite
beslutsångest ifall jag ska köpa kläder eller ett par skor. Ifall jag köper
skor så måste jag lägga till minst 200 kronor..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0