Helg

Äntligen helg! :) Veckan har varit jobbig och slö på samma gång.
Vi har fått galet mycket information om socionomutbildningen och
allt som hör till. Sedan har det varit föreläsningar och annat viktigt.
Men nu har jag två dagars vila och det ska bli så skönt.

I och för sig kommer jag att sitta bänkad framför studentlitteraturen
ikväll, en stund i alla fall. Jag ska läsa några kapitel och se ifall jag
hittar någonting som har med kvinnor/män att göra. Men jag vill
ändå ha en lugn kväll så överdrivet mycket läsande blir det inte.
Det tar jag imorgon och på söndag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0