Haga

Idag har jag varit effektiv med pluggandet måste jag säga. Så nu ska
jag vara ledig resten av kvällen, imorgon återgår jag till studentlitteraturen.
Lärarna sa att de brukar säga till studenterna att man får ägna drygt
fyrtio (40!!) timmar i veckan åt studierna. Shit, det är som ett heltidsarbete.
Det kommer nog bli tufft. Från och med måndag kommer det vara plugg
ofta tills det är dags för examinationsseminariumet och tentan.



Men nu ska jag och älsklingen till Haga för att umgås med Alexandra
och Matthias.  Vi ska spela sällskapsspel, se någon film och ha det trevligt.
Nu gör jag helg helt enkelt, till imorgon i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0