Fredag



Igårkväll hade jag fullt upp, därför kom det inga uppdateringar under
kvällen. Jag läste två kapitel ur Socialpolitik och socialt arbete,
det var faktiskt ganska intressant. Som några säkert redan vet så lär
jag mig bäst när jag får skriva, så jag skrev ned viktiga saker om
utvecklingen. Därför tog det lite längre tid än om jag bara hade läst
i boken. Senare under kvällen åkte jag och älsklingen till Strömpilen
för att handla litegrann på Ica Maxi.

Idag då, denna fredag? Jag har haft sovmorgon - första gången under
universitetstiden. Haha, visserligen har jag bara gått på universitetet
en vecka.  ;) Skönt att ha sovmorgon även fast jag klev upp 08.00.
Men då har jag hunnit göra en massa, bland annat duschat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0