Fredag



"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys"..
Ja, idag är det alltså fredag - helt sjukt hur snabbt veckorna
rusar iväg. Jag har redan gått på Socionomutbildningen två
veckor, och nu börjar vi närma oss det första examinations-
seminariumet samt den första individuella salstentan.
Det börjar bli nervöst..

Idag ska jag till universitetet och arbeta med basgruppen några
timmar, förhoppningsvis får vi mycket gjort.  :) När jag kommer hem
har vi kanske besök från norrbotten, hihi. Mamma och mommo ska
komma och hälsa på över helgen, vi ska fira min födelsedag.
Fyller år på tisdag, så de får passa på att komma denna helg.
Det ska bli riktigt skojigt, har inte sett dem på drygt en månad.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0