Effektiv

Shit, jag har varit riktigt effektiv denna söndag. Tiden har verkligen
sprungit iväg, och jag har galet mycket kvar att göra. Men jag
tänker inte göra allting idag, då kommer jag få hålla på i flera timmar.



Jag har tvättat kläder samtidigt som jag har läst Forskningsmetodikens
grunder
. Nu har jag läst hela boken, vissa delar skulle man läsa ingående
och vissa skulle man bara skumma igenom.

Det skulle behöva dammsugas här hemma, men just nu känns det
viktigare att fixa inför internatet. Så efter att jag har suttit här en stund
ska jag packa inför tisdagens äventyr. Sedan kanske jag gör kväll?
Det skulle kännas bra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Vinnarna är nu utsedda!:)<3

2010-09-05 @ 19:31:26
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Ja den låten är ju såå bra :)

2010-09-05 @ 20:46:53
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0