Begravning

Idag har det varit en småjobbig dag, det är aldrig roligt att gå
på begravningar. Idag tog vi farväl av älsklingens morbrors fru.
De gånger jag har träffat henne så har hon alltid varit glad
och positiv. En riktig solstråle! Begravningar är alltid jobbiga,
speciellt när hon var så pass ung och hade barn.


Men vi får glädjas åt att hon inte behöver lida nå mer.
Sedan får vi bevara alla minnen av henne, jag kommer då
alltid minnas henne som en solstråle. Hon har alltid varit
glad och skrattat oerhört mycker de gånger jag sett henne. :)
Vila i frid.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0