Äntligen!



Jag har spenderat större delen av dagen på universitetet, men det har
varit värt det. Nu är vi äntligen klara med grupparbetet! :) Wiiiiie!
Mitt första grupparbete på Socionomprogrammet är inlämnat och
det känns riktigt bra. Jag tycker min basgrupp kommer överens,
vill samma saker och så vidare så det känns riktigt bra. Jag tycker
i alla fall att vi har gjort ett superbra arbete.  :)

Nu ska jag gå ut till köket och äta, middagen är serverad. ;)
Sedan är det bara att sätta igång med tentapluggandet,
idag ska jag läsa, läsa och återigen - läsa.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vad bra att det går bra med skolan! :)

2010-09-23 @ 16:21:17
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ush :( Men du klår inte mig! Går upp 04.30 varje dag förutom måndagar då jag får stiga upp 05.30, det är min sovmorron det :P Fast till våren har jag inte ens en sovmorron.. jag kommer lätt dö xd

2010-09-23 @ 17:56:28
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0