Adlibris

Idag under sista föreläsningen fick jag ett sms om att jag har ett
paket att hämta från spelbutiken. Jag tror aldrig jag blivit så glad
över att få ett paket med böcker, haha.



Jag har äntligen fått mina böcker som behövs till moment A.
Beställde dem i fredags och idag fick jag dem, tur. Lagomt till
nästa vecka då vi börjar med basgruppsarbetet. Sedan finns det
massa kapitel som vi måste läsa inför tentan, så det var skönt
att böckerna kom i tid.  :) Dock inte lika kul att betala 1 300 kronor..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

2010-09-02 @ 18:41:21
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0