Torsdag

Sista dagen på universitetet för denna vecka, härligt. Imorgon är vi lediga
och det ska bli så skönt. Visserligen ska jag tentaplugga flera timmar,
men jag slipper kliva upp före tuppen.  :)

Idag ska jag spendera några timmar på universitetet tillsammans med
basgruppen. Hoppas vi inte håller på allt för länge, jag vill få helg nu,
nu, nu.  :) Här hemma blir det sedan tentaplugg hela eftermiddagen/
kvällen. Fast jag kommer köra samma "system" som igår, efter 20.30
ska jag vara ledig. Min hjärna fungerar inte alls bra under kvällen,
så det hjälper inte hur mycket jag än sitter och försöker. Hur ska det
gå i nästa moment när vi har tenta mellan 16.00 - 22.00? Min hjärna
slutar fungera vid 19-20, då vill den sluta arbeta för dagen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0