Tentaresultat

Igår fick jag i princip världens bästa nyhet, det gjorde verkligen min dag.
Det var exakt tre veckor sedan vi skrev första tentan och lärarna hade
lovat att resultatet kommer finnas på anslagstavlan igår (fredag).

Jag var inte till universitetet något förrän på kvällen när sittningen skulle
vara, så jag gick till expeditionen under kvällen. Tur att man har passer-
kort till skolan, hihi. ;) Var nästan mer nervös över att kika på tenta-
resultatet än när jag skrev tentan.



Jag är supernöjd med mitt resultat i alla fall, jag fick godkänt!! :D
På måndagmorgon ska jag hämta ut tentan så jag får ta hem den och
spara den i pärmen. Gud vilken lättnad att inte behöva göra om första
tentan, skönt.

Nu är det bara att plugga till nästa tenta som redan är på torsdag
(om fem dagar).. Jag har inte alls någon koll på något till den tentan
tycker jag. Svårt när det inte finns gamla tentor till det momentet,
det kommer vara första gången det ska vara salstenta till detta
moment så min klass blir försökskaniner.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0