Tenta nr. 2

Idag har jag skrivit min andra tenta på Socionomprogrammet.
Denna gång var det inom momentet Samhälleliga levnadsvillkor,
en kurs på 7,5 hp.



Jag är inte helt säker på att det blir en godkänd tenta, men jag
hoppas såklart på det bästa. Lärarna har sagt att man ska lyssna
på föreläsningar och plugga på sånt man tror är relevant,
men på tentan var det flera frågor som man knappt läs om. Det var
orelevanta saker, då hade det varit bättre om de ställt frågor
kring de olika feminismerna och de olika välfärdsmodellerna.
Men men.. Tentan är gjord i alla fall, och nu får jag vänta tre
veckor innan resultatet kommer. Tre nervösa veckor väntar mig
med andra ord.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas det gick bra!

2010-10-28 @ 18:03:24
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0