Stan



Jag har ätit en god helgfrukost (baguette med sallad, gurka, tomat och
mangorajadressing) tillsammans med en mugg te. Mumsigt värre kan
jag säga. Litegrann måste man få lyxa till det när det är helg.  :)

Men nu är det dags att klä på sig och gå ut i det tråkiga vädret. Snön har
smält bort helt nu och det regnar. Riktigt höstväder med andra ord.
Ska åka till Västerslätt och kika på ÖoB sedan blir det ett besök på
Ersboda också för att besöka Rusta och några andra affärer. Jag längtar
galet mycket efter julen, och nu har affärerna börjat med julsaker.
Ska bli spännande att se ifall något får följa med oss hem. En plast-
julgran skulle inte vara helt fel.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0