Schema

 

09.15 börjar denna skoldag, skönt att det inte är 08.15 i alla fall. :)
Dagen börjar med en föreläsning om Rättsystemet, vi kommer alltså
få en introduktion i juridik. Jag tror det blir en intressant föreläsning,
hoppas på det i alla fall.  :) Under lunch ska jag, liksom många andra
socionomstudenter, köa utanför Lindellhallen. Vad ska vi köa till?
Jo, sittningen som Socionomprogrammet ska ha nu under oktober.
Synd bara att det rymms 90 personer, och vi är typ 800 personer
som går Socionomprogrammet. Efter lunch ska vi arbeta med basgruppen
i några timmar. Det blir väl att söka fakta om funktionshindrade,
ringa några samtal och så vidare.

 

När jag kommer hem blir det matintag och sedan ska jag plugga så
mycket jag hinner och orkar. Ska sitta och skriva allt som jag har
markerat i några papper, dock kommer jag inte bli klar ikväll men.. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0